If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Да кабели има сега обаче се оказа друг проблем тея говорители за отзад не влизат в кората и ще трябва да я срежа малко за исц-то аз смених другото сложих здравото което ми бяха пратили ма сега проблем с кода
Мойте от зад на кората два баса са с магнитите на горе и е все едно с туба колата
Мойте от зад на кората два баса са с магнитите на горе и е все едно с туба колата
не е същото вибрациите на говорителите (особено на басовите, които са с ниски честоти) се предават както отпред така и назад демек звука от двете страни на конусите е приблизително един и същ затова повечето уважаващи себе си тонколони имат бас рефлекс тръба - от една страна да не пресират въздуха (демек звука) в кутията на колоната от друга да предават звука и от задната част на конуса, така мисля - ако имаш туба в колата в нашия модел кола все едно нямаш нищо защото звука се филтрира от дебелите кожени седалки ЕмОоо го беше решил този проблем като си беше извел тубата в отвора на ски сака над подлакътника - има ефект ама не е практично
Ще я правя като хората това е представителна лимузина така че говорителите трябва да бъдат вътре и с решетките от горе както си му е реда само да видя как ще разкодирам исц-то
Да кабели има сега обаче се оказа друг проблем тея говорители за отзад не влизат в кората и ще трябва да я срежа малко за исц-то аз смених другото сложих здравото което ми бяха пратили ма сега проблем с кода
Здравей.Колега при монтажа на говорителите, кората отзад се свля и те се монтират на едни пластмасови стойки (стойките, трябва да са ти дошли с говорителите, инече не правиш нищо) директно за ламарината под кората, така че не ти трябва да минават през отворите на кората.Инече си прав, не минават, но дори да разрежеш кората и да ги прекараш, не правиш нищо друго освен да си развалиш кората, защото няма как да ги завиеш после.
Стойки няма мамка им що не дават сами да си сваляме нещата под техен надзор 1 камара проблеми щях да реша сам сега кво на ламарината директно ли ???????????
Колеги,моите нямат колони отзад но,кори за монтаж не се свалят.Маха се само декоративния капак.Даже имам щипки за рапидките.Ако беше на едната кола съм съгласен да е правено нещо,но и на двете щипките са нови.Но по-интересно е защо се съветвате че трябва да се маха цялата кора?
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Да така е колега,но свалих капака декоративния отзад на кората,има отвори наистина,но когато реших да пробвам да сложа въпросните говорители,които са за там иии котарак не вляяяяяяя
ни влаа щото сигурно са по-големи.по спомен тези отзад е 13-ка
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Миииии ЕБААААА ЛИ ГО ДРУГАРКЕ както се казваше свалени са от 166 дизел с усилватела и сички други неща даже пише А.Р....... някои да има представа каде да разкодирам новото ИСЦ
приготви си 150 лв.ако има телефонче към него
Знам в София,за Пазарджик,мисля че няма да имаш късмет
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Да така е колега,но свалих капака декоративния отзад на кората,има отвори наистина,но когато реших да пробвам да сложа въпросните говорители,които са за там иии котарак не вляяяяяяя
Здравейте.Колега много ясно, че нестава, а ако имаш и стойките хванати за заводските говорителите, даже единия край нямаше да можеш да подадеш през отвора под декоративната решетка (ИЗПРОБВАНО).
Comment