Известие

Collapse
No announcement yet.

Bose и 166?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от stevasarev Покажи съобщение
    Да кабели има сега обаче се оказа друг проблем тея говорители за отзад не влизат в кората и ще трябва да я срежа малко за исц-то аз смених другото сложих здравото което ми бяха пратили ма сега проблем с кода
    Мойте от зад на кората два баса са с магнитите на горе и е все едно с туба колата
    Alfa Romeo is a wonderful way of life!

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от leketo84 Покажи съобщение
      Мойте от зад на кората два баса са с магнитите на горе и е все едно с туба колата
      не е същото вибрациите на говорителите (особено на басовите, които са с ниски честоти) се предават както отпред така и назад демек звука от двете страни на конусите е приблизително един и същ затова повечето уважаващи себе си тонколони имат бас рефлекс тръба - от една страна да не пресират въздуха (демек звука) в кутията на колоната от друга да предават звука и от задната част на конуса, така мисля - ако имаш туба в колата в нашия модел кола все едно нямаш нищо защото звука се филтрира от дебелите кожени седалки ЕмОоо го беше решил този проблем като си беше извел тубата в отвора на ски сака над подлакътника - има ефект ама не е практично
      Tormentvm In Dvm Demens

      Comment


      • #33
        Ще я правя като хората това е представителна лимузина така че говорителите трябва да бъдат вътре и с решетките от горе както си му е реда само да видя как ще разкодирам исц-то

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от stevasarev Покажи съобщение
          Да кабели има сега обаче се оказа друг проблем тея говорители за отзад не влизат в кората и ще трябва да я срежа малко за исц-то аз смених другото сложих здравото което ми бяха пратили ма сега проблем с кода
          Здравей.Колега при монтажа на говорителите, кората отзад се свля и те се монтират на едни пластмасови стойки (стойките, трябва да са ти дошли с говорителите, инече не правиш нищо) директно за ламарината под кората, така че не ти трябва да минават през отворите на кората.Инече си прав, не минават, но дори да разрежеш кората и да ги прекараш, не правиш нищо друго освен да си развалиш кората, защото няма как да ги завиеш после.
          Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v 220hp 11/2001г.-Настояща!
          Alfa Romeo 156 1.6TS 120hp 1999г. & Opel Tigra 1.4 16v 90hp 1996г. на жената - Бившите!
          FIAT Bravo 1.2 16v 82hp 10/1999г.-Някога отдавна!

          Comment


          • #35
            Стойки няма мамка им що не дават сами да си сваляме нещата под техен надзор 1 камара проблеми щях да реша сам сега кво на ламарината директно ли ???????????

            Comment


            • #36
              Колеги,моите нямат колони отзад но,кори за монтаж не се свалят.Маха се само декоративния капак.Даже имам щипки за рапидките.Ако беше на едната кола съм съгласен да е правено нещо,но и на двете щипките са нови.Но по-интересно е защо се съветвате че трябва да се маха цялата кора?
              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

              Comment


              • #37
                Да така е колега,но свалих капака декоративния отзад на кората,има отвори наистина,но когато реших да пробвам да сложа въпросните говорители,които са за там иии котарак не вляяяяяяя

                Comment


                • #38
                  ни влаа щото сигурно са по-големи.по спомен тези отзад е 13-ка
                  sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                  Comment


                  • #39
                    Миииии ЕБААААА ЛИ ГО ДРУГАРКЕ както се казваше свалени са от 166 дизел с усилватела и сички други неща даже пише А.Р....... някои да има представа каде да разкодирам новото ИСЦ

                    Comment


                    • #40
                      приготви си 150 лв.ако има телефонче към него
                      Знам в София,за Пазарджик,мисля че няма да имаш късмет
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • #41
                        Ми има телефонче макар че го игнорирах понеже моята е в сиво пък това доиде с дарвената имитация неми се вразваше ми 150 -150 кеф цена няма нали така

                        Comment


                        • #42
                          колега преди да закараш ицс-а пробваи и с код 4444 моя и на други колеги освен оригиналния код работи и с четворките.
                          5 Ланчии зад гърба си!
                          И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                          Comment


                          • #43
                            пробвах не става ??

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от stevasarev Покажи съобщение
                              Да така е колега,но свалих капака декоративния отзад на кората,има отвори наистина,но когато реших да пробвам да сложа въпросните говорители,които са за там иии котарак не вляяяяяяя
                              Здравейте.Колега много ясно, че нестава, а ако имаш и стойките хванати за заводските говорителите, даже единия край нямаше да можеш да подадеш през отвора под декоративната решетка (ИЗПРОБВАНО).
                              Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v 220hp 11/2001г.-Настояща!
                              Alfa Romeo 156 1.6TS 120hp 1999г. & Opel Tigra 1.4 16v 90hp 1996г. на жената - Бившите!
                              FIAT Bravo 1.2 16v 82hp 10/1999г.-Някога отдавна!

                              Comment


                              • #45
                                У наше село ми го разкодираха за 100 преди 2-3 год. сега сигурно пак е толкова
                                AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                                Comment

                                Working...
                                X